eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprawa znikad- 'nieistniejace postanowienie' -realna egzekucja? › Re: Sprawa znikad- 'nieistniejace postanowienie' -realna egzekucja?
    From: "Mariusz" <m...@o...usun.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa znikad- 'nieistniejace postanowienie' -realna egzekucja?
    Date: Sun, 20 Mar 2011 22:12:11 +0100

    news:im27u8$pev$1@node2.news.atman.pl...

    > normalka. Nie odebrałeś poleconego z sądu. Liczyłeś, że jak nie ma podpisu
    > to nie będzie wyroku a tu masz jaki psikus ;)
    >
    > "fikcja doręczenia"

    "Psikus" hardkorowy, mi raczej nie do smiechu, ale za to moja kobieta mnie
    wysmiala ...

    Odrobine mnie jednak naprowadziles ta "fikcja doreczenia" ze nie ma sensu
    kopac sie z koniem. Przyjalem inna taktyke. Wyslalem dzis sprzeciw od wyroku
    nakazowego z wnioskiem o przywrócenie terminu. Zobaczymy co z tego bedzie.

    Zastanawialem sie tez czy sens mialoby zlozenie zazalenia na to ostatnie
    zarzadzenie sadu powolujac sie na Art. 126. § 2. k.p.c. Jednoczesnie nie
    zachodzila sytuacja z Art. 136. § 1 i § 2. k.p.c.
    Czy cos by to moglo dac?

    --
    pzdr,
    Mariusz