    From: "Maria" <...@...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <52e50a60$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
    <52e513e1$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    <52e51b0b$0$2215$65785112@news.neostrada.pl>
    <52e51bfc$0$2219$65785112@news.neostrada.pl>
    <52e5256a$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Sprawa weksli
    Date: Sun, 26 Jan 2014 16:30:26 +0100

    > Na pewno na tym forum. Sądzę, ze pewnie w innej gałęzi. WEKSEL był czym
    > takim, jak CZEK, tylko wystawianym na osobę fizyczną, a nie bank. To miało
    > znaczenie, jak nie dało sie przelewó przez Internet zrobić.

    Dziękuję. Poszukam.

    Widzę, że się znasz na wekslach.
    Czy naprawdę jest tak, że jeśli ktoś dawno temu nieopatrznie
    podpisał weksel in blanco (nawet nie pamiętam co na nim było)
    i nie jest możliwe odzyskanie tego weksla, to pozostaje mu tylko
    budzić się każdego dnia ze strachem?
    Najbardziej martwi mnie to, że na wekslu nie ma ani remitenta,
    ani za co to było. W razie odwołania do sądu kwota nie mogłaby
    być wysoka za wypożyczenie i nieoddanie 1 filmu VHS.
    Mam przyjąć, że w Polsce ludzie po prostu pokornie płacą i tyle?
    Oczywiście chodzi mi tylko o przypadek nieuczciwego żądania
    wykupienia weksla.

    Pozdrawiam
    Maria