  • 1. Data: 2003-04-05 10:28:28
    Temat: Sprawa w sądzie a obecność poszkodowanego
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Witam. Będę miał w najbliższym czasie sprawę w sądzie. Trafia mi się dobra
    praca nad morzem a mieszkam w Zamościu i tu będzie sprawa w sądzie. Czy
    musżę być na sprawie (jestem poszkodowanym) ,czy może być tylko mój adwokat
    (bo domagam się odszkodowania,itp)..A nie widzę możliwości żebym z Gdańska
    jechał do Zamościa bo stracę 2 dni pracy i zapłacę za podróż.

  • 2. Data: 2003-04-05 15:01:07
    Temat: Re: Sprawa w sądzie a obecność poszkodowanego
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > (bo domagam się odszkodowania,itp)..A nie widzę możliwości żebym z Gdańska
    > jechał do Zamościa bo stracę 2 dni pracy i zapłacę za podróż.

    WItam!

    Oczywiscie wystarczy pelnomocnik - adwokat lub radca prawny, nawet
    czlonek rodziny (np. rodzenstwo)

    Musi miec pelnomocnictwo.

    Pozdrawiam, Konrad

  • 3. Data: 2003-04-05 15:23:50
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Dzięki bardzo!.

  • 4. Data: 2003-04-05 22:41:48
    Od: Marcyś <m...@w...pl>

    Użytkownik "Adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (bo domagam się odszkodowania,itp)..A nie widzę możliwości żebym z Gdańska
    > jechał do Zamościa bo stracę 2 dni pracy i zapłacę za podróż.

    Sprawa karna, czy cywilna ?
    Pytam, bo czasem pokrzywdzony w procesie karnym
    jest mylony z poszkodowanym.
    Jeśli sąd karny - raczej nie unikniesz stawiennictwa
    (pokrzywdzony jest jednocześnie świadkiem,
    a adwokat nie złoży za Ciebie zeznań).

  • 5. Data: 2003-04-06 07:14:30
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Poszkodowany, sprawa karna.

  • 6. Data: 2003-04-06 18:25:36
    Od: Marcyś <m...@w...pl>

    Użytkownik "Adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Poszkodowany, sprawa karna.

    Jeśli karna, to pokrzywdzony.
    Pełnomocnik pokrzywdzonego nie złoży za niego
    zeznań, więc na wezwanie trzeba będzie
    się stawić.

  • 7. Data: 2003-04-07 11:33:05
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    jeżeli pana adwokat ma pełne pełnomocnictwo od pana na reprezentowanie pana
    w sądzie, to nie ma obowiązku pana obecności na sprawie.