  • 1. Data: 2003-05-07 20:32:51
    Temat: Sprawa spadkowa raz jeszcze
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Witam

    Przepraszam że znowu Was męczę ale wynikła mi jeszcze jedna
    niespodzianka.

    Jak już pisałem zmarl niedawno mój wujo i czeka mnie sprawa spadkowa ale
    jest jeszcze jeden szczegół. 2 lata temu zmarł jego ojciec a mój dziadek
    i jak się okazało do tej pory nie zostało przeprowadzone postępowanie
    spadkowe. W tym przypadku przedmiotem spadku jest tylko ciągnik który
    ciągle jest na niego zarejstrowany przez co nie ma możliwości sprzedaży
    go.

    Czy mogę te dwie sprawy połączyc w jeden wniosek czy raczej dwa
    oddzielne?

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    Pozdraiwam
    --
    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498

  • 2. Data: 2003-05-07 21:56:29
    Temat: Re: Sprawa spadkowa raz jeszcze
    Od: "weronika " <w...@N...gazeta.pl>

    możesz połączyć

  • 3. Data: 2003-05-09 13:41:51
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    weronika napisał(a) na pl.soc.prawo w wiadomości <b9bved$st8$1@inews.gazeta.pl>:

    > możesz połączyć

    Dziękuję za odpowiedź zarówno tobie jak i wszystkim osobom które
    odpowiedziały na moje poprzednie pytanie. Dziś złożyłem wniosek w którym
    połączyłem te dwie sprawy i zostal przyjęty bez zastrzeżeń:)

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498
    Czas to nie droga szybkiego ruchu pomiędzy kołyską a grobem;
    czas - to miejsce na zaparkowanie pod słońcem. [Phil Bosmans]