  • Data: 2003-05-06 12:19:28
    Temat: Re: Sprawa spadkowa - jak się do tego zabrać?
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości:

    > Użytkownik Serwiz <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych:
    > tylko
    > >
    > Jak to - rowniez? Albo tych albo tych. Tertium non datur :-)

    Bardzo nieprzyjemne "babsko" w sądzie bąknęła że muszę wymienić wszystkich
    uprawnionych z tytułu ustawy i dostarczyć ich akty urodzeń co w przypadku
    testamentu nic im nie daje wiec ich reakcja na udostępnienie dokumentów jest
    delikatnie mówiąc bierna. Na informację że część osób która była by
    uprawniona z ustawy jest za granicą (pobyt stały wraz ze zmianą
    obywatelstwa) babka wyskoczyła że muszą oni u notariusza wyznaczyć w Polsce
    osoby które będą odbierać wezwania do sądu. Informacja o którą prosiłem jest
    dla mnie istotna bo cała procedura w/g zdawkowych informacji jakie uzyskałem
    w sadzie jest bez sensu bo po co ganiac wszystkich po papiery skoro oni nic
    z tego nie mają i nie chcą mieć z tą sprawą nic wspólnego.
    Kobieta która była akurat w kancelarii sądu była w wieku grubo ponad
    emerytalnym i nie wiem czy mówiła to bo takie są wymagania, czy z racji tego
    że kiedyś było tak pokrecone prawo a pani się jeszcze nie zreformowała.
    Proszę o potwierdzenie czy rzeczywiście wniosek składam tylko ja (jako
    spadkobierca testamentowy) wraz z kompletem dokumentów: mój akt urodzenia,
    akt zgonu spadkodawcy, wniosek oraz testament.

    Pozdrowienia
    Serwiz