  • 1. Data: 2005-05-27 07:08:32
    Temat: Sprawa (rozwodowa) w sądzie a terminy
    Od: grzehorz <a...@...sygnatur.ce>

    Odbyła się pierwsza (pojednawcza) sprawa w sądzie.
    Ja chciałem rozwodu bez orzekania o winie, żona się na to nie zgadza.
    Sędzia powiedział, że w takim razie nie wyznacza terminu następnej rozprawy
    bo musi poczekać na jakieś nasze ruchy, informacje o świadkach itp.
    I moje pytanie jest następujące, czy po tej rozprawie jest jakiś termin na
    dosyłanie jakichś pism, proponowanie świadków itd.? Chyba musi to się odbyć
    w jakimś określonym czasie?...

    && &&
    && t...@w...pl &&
    && Nie jest łatwo napisać coś w sygnaturce... &&
    && &&

  • 2. Data: 2005-05-27 09:38:04
    Temat: Re: Sprawa (rozwodowa) w sądzie a terminy
    Od: "Kacper" <K...@p...onet.pl>

    następujące, czy po tej rozprawie jest jakiś
    > termin na dosyłanie jakichś pism, proponowanie świadków itd.? Chyba
    > musi to się odbyć w jakimś określonym czasie?...
    >
    > Pozdrawiam

    jesli Sad nie wyznaczyl terminu, to nie ma okreslonego czasu. Ale radze Ci
    szybko wyslac pismo z wnioskami dowodowymi i z prosba o wyznaczenie szybko
    rozprawy (jesli Ci na tym zalezy)

    Kacper

  • 3. Data: 2005-05-30 09:10:42
    Od: grzehorz <a...@...sygnatur.ce>

    Kacper wrote:

> [...]
    > szybko wyslac pismo z wnioskami dowodowymi i z prosba o wyznaczenie szybko

    Na czasie mi zależy, ale to nie ja chcę wysyłać wnioski dowodowe. Strona
    przeciwna nie zgadza się na załatwienie bez orzekania o winie, więc sędzia
    powidział, że poczeka na wnoski. I stąd moje pytanie czy jest jakiś
    określony czas który będą czekać z ustaleniem terminu następnej rozprawy.
    Czy będą może czekać do upadłego aż coś strona przeciwna przyśle?...

    && &&