  • 1. Data: 2005-09-01 07:48:06
    Temat: Sprawa przeciwko komornikowi
    Od: "Kris" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy jest możliwe założenie sprawy przeciwko komornikowi o zwrot nieprawnie
    wyegzekwowanej kasy? Nie chodzi mi o roztrząsanie prawnie - nieprawnie
    wyegzekwowana, tylko czy mogę urzędnika pociągnąć do odpowiedzialności czyli
    zwrotu kasy i ewentualnie jakiegoś zadośćuczynienia ;o). Facet miał totalnie w
    d... postanowienia sądu o zaprzestaniu egzekucji i spokojnie "zasysał" kasę
    przez (2 miesiące - ok 500 zł/m-c)z emerytki poprzez zus (bo najłatwiej tłamsić
    takich którzy nie mogą się bronić).

    proszę o opinie i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-02 19:41:19
    Temat: Re: Sprawa przeciwko komornikowi
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:1116.00000518.4316b235@newsgate.onet.pl,
    Kris <s...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > zaprzestaniu egzekucji i spokojnie "zasysał" kasę przez (2 miesiące -
    > ok 500 zł/m-c)z emerytki poprzez zus (bo najłatwiej tłamsić takich

    Złożyć do właściwego sądu okręgowego - wydział cywilny - skarge na czynności
    komornika.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Nie żył ten, kto nie kochał i nie znal miłości
    /J. Gawinski/