    From: "SzerszeN" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa moze blaha, ale dla mnie wazna ;)
    Date: Fri, 01 Aug 2003 09:23:35 GMT

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> napisał
    w wiadomości news:bgda2n$poq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ano pewnie to, że podobno mamy taaaaaaaaakie bezrobocie ale ludzie
    > generalnie nie szanują pracy. Na Twoje miejsce - czy to w pokoju z
    widokiem

    jak czytam takie wypowiedzi to mnie op scianach rzuca, ludzie nie szanuja
    pracy, dobre sobie, akurat nie chodzi mi tu o opisane widoczki za oknem i
    inne pierdoly, ale to nie ludzie nie szanuja pracy tylko wiekszosc
    parszywych pracodawcow nie szanuje ludzi, dobrze wiedza ze na miejsce
    jednego ktorego szlag trafi znajdzie paru innych i robiz co chca, prcaca po
    godzinach za darmo to norma, traktowanie pracownikow jak niewolnikow to tez
    coraz powszechniejsze zjawisko, generalnie czlowieku zapierdzielaj od switu
    do nocy a ja jak bede mialchunor to ci zaplace, a ja nie to co mi zrobisz