  • Data: 2003-08-01 09:49:33
    Temat: Re: Sprawa moze blaha, ale dla mnie wazna ;)
    Od: "" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście, że masz:
    > 1. zatrudnij się u innego pracodawcy, który zapewni ci warunki pracy jakich
    > oczekujesz
    > 2. załóż własny biznes i wybuduj sobie biurowiec na miarę zwoich marzeń

    zawsze to jakies opcje ;)

    > zadnego
    >
    > Jasne, że mają. Ale nie zawsze można mieć wszystko czego nam potrzeba do
    > szczęścia. Pracodawca, we własnym interesie, powinien o to zadbać, ale
    > możliwości z reguły są ograniczone.

    a pamietacie z "misia" - "oni maja sztrajk, mowi ze maja za ciemno w placy..."
    czy jakos tak ;)

    > szacunkiem w
    > przedmioty?
    >
    > Nie napisałeś, że pracodawca cię nie szanuje.

    nie napisalem rowniez, ze nie mam szacunku do pracy
    imho to, ze chce miec ladniejszy pokoj nie rowna sie brakowi szacunku do
    wykonywanej pracy

    > Po prostu zabrał ci twój
    > ulubiony, komfortowy gabinet. Pewnie miał po temu jakiś konkretny powód (a
    > nie po to aby ci dokuczyć).

    to troche skomplikowane, ale nie chcialem sie tu rozpisywac
    w kazdym razie chodzi mi o to, czy jako pracownik w ogole nie mam wplywu na
    warunki w jakich mam pracowac

    moze sie oflagowac? ;)))

    d.