    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa karna, obecność nieobowiązkowa (pokrzywdzony)
    Date: Thu, 3 Apr 2014 08:10:08 +0000 (UTC)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Przeważnie jest kilku domowników, a tylko jednego się przesłuchuje na
    > okoliczność tego, co zginęło. On sam pisze, że zgłoszenie robił ktoś inny,
    > bo złapał sprawcę.

    To było inaczej - było włamanie do samochodu, a sprawcę ujęła ochrona
    osiedla.

    > Jakby był świadkiem, to by nie pytał, czy nim będzie. Z tego wydedukowałem,
    > że nie był przesłuchiwany, a w takim wypadku raczej niewielka jest w
    > praktyce szansa, by był na liście świadków.

    Byłem przesłuchiwany jedynie przez Policję (dwa lata temu, bo tyle się to
    ciągnie, nie wiem dlaczego) - musiałem zrobić listę skradzionych rzeczy
    oraz uszkodzeń samochodu wraz z orientacyjną ceną (rzeczy odzyskali, były
    przy sprawcy).

    Gdybym był na liście świadków, to sąd przez telefon powiadomiłby mnie, że
    mogę przyjść, ale nie muszę? Do domu jeszcze nic nie dostałem (mieli wysłać).

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/