  • 1. Data: 2004-11-20 22:47:40
    Temat: Sprawa karna a rozwod
    Od: Lukasz <s...@f...onet.pl>

    Witam!

    Jest taka sytuacja.

    Jest zalozona sprawa karna o znecanie sie psychiczne nad rodzina oraz
    sprawa o rozwod.

    W ciagu pol roku nie odbyla sie jeszcze sprawa karna (bez komentarza).
    Byla juz sprawa pojednawcza w sprawie rozwodowej.
    Za miesiac ma odbyc sie sprawa rozwodowa w sadzie.
    Czy w zwiazku z tym sprawa rozwodowa bedzie automatycznie zawieszona
    do czasu orzeczenia winy w sprawie karnej (tu sad cywilnu a tu karny) czy
    nalezy wystapic samemu z wnioskiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 2. Data: 2004-11-20 22:56:57
    Temat: Re: Sprawa karna a rozwod
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Użytkownik "Lukasz" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy w zwiazku z tym sprawa rozwodowa bedzie automatycznie zawieszona
    > do czasu orzeczenia winy w sprawie karnej (tu sad cywilnu a tu karny) czy

    Brak podstaw do zawieszenia postępowania rozwodowego. Sąd Okręgowy może czynić
    samodzielne ustalenia faktyczne.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-11-20 23:07:31
    Od: Lukasz <s...@f...onet.pl>

    Witam,

    W liscie datowanym 20-11-2004 <mid:cnoi38$dio$1@news.onet.pl>
    Johnson(j...@a...pl.nospam)napisal(a):

    > Brak podstaw do zawieszenia postępowania rozwodowego. Sąd Okręgowy może czynić
    > samodzielne ustalenia faktyczne.

    Czy mozna wystapic z jakims wnioskiem o uzupelnienie dowodow o akta
    sprawy nr taki i taki?

    --
    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 4. Data: 2004-11-21 16:13:33
    Od: pawap <p...@i...pl>

    Użytkownik Lukasz napisał:

    > Witam,
    >
    > W liscie datowanym 20-11-2004 <mid:cnoi38$dio$1@news.onet.pl>

    > Czy mozna wystapic z jakims wnioskiem o uzupelnienie dowodow o akta
    > sprawy nr taki i taki?

    wniesc o przeprowadzenie dowodow z np. akt, zeznan itp

  • 5. Data: 2004-11-21 16:21:54
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik pawap napisał(a) w wiadomości

    > wniesc o przeprowadzenie dowodow z np. akt, zeznan itp

    Nie ma dowodu z AKT. Tak mówią niedouczeni adwokaci i radcowie prawni. Można
    przeprowadzić dowód z dokumentu takiego, a takiego znajdującego się w aktach
    tych i tamtych.

    --
    JOHNSON :)

  • 6. Data: 2004-11-21 18:29:03
    Od: pawap <p...@i...pl>

    Użytkownik Johnson napisał:

> [...]
    > przeprowadzić dowód z dokumentu takiego, a takiego znajdującego się w aktach

    w tym przypadku nie powinienem napisac dowodu z "akt", ale uzywam na co
    dzien skrotow myslowych i tak bylo w tym przypadku
    pisze szybko, w wolnej chwili, uzywam tego typu zwrotow, chociaz mam
    swiadomosc, ze skrot myslowy trzeba umiec zrozumiec co dla laika moze
    byc problemem, a tak moglo byc w tej sytuacji
    zycie lubie sobie ulatwiac, choc nie kazdy musi
    uzywanie skrotow myslowych nie musi wynikac z niedouczenia, chociaz na
    pewno wiele musze sie nauczyc (kto nie musi?)
    gdybym napisal to w pismie procesowym to bylby pewnien problem
    zasadniczo to o kazdym kto popelni blad mozna powiedziec ze jest niedouczony

    rodzi sie pytanie skad wiadomo, ze radcowie i adwokaci tak mowia, czyzby
    pisal Pan Sędzia?

    nie jestem radca ani adwokatem ale twierdze, ze mozna wniesc o
    przeprowadzenia dowodu z akt, np. na okolicznosc wykazania ile kart
    znajduje sie w nich a ile powinno

    pozdrawiam