    From: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa cywilna oprócz odszkodowania.
    Date: Wed, 29 Sep 2004 08:35:57 +0200

    Użytkownik "MAREK" <...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:BOj6d.317079$vG5.137842@news.chello.at...

    > Mam pytanie : czy oprócz odszkodowania z zakladu ubezpieczen, mogę podać
    > kobietę do sądu o spowodowane straty?
    tak, o zaplate za:
    1. straty nie pokryte polisa
    2. utrate znizki w skladce

    > Chcialbym się powołać na : poniesione straty materialne ; wklad wlozony w
    > remont mieszkania (wlasnoreczna praca,ktora moge chyba jakos wycenic);
    masz polise, to sobie kogos zatrudnij,
    polisa nie pokrywa, to komus zlec i zglos roszczenie z tytulu faktur,
    nie chcesz zlecac, to zlos roszczenie o przywrocenie stanu poprzedniego -
    niech sasiadka sama pomaluje sufit,

    > na hipotetyczna sytuacje wiekszych strat,gdyby nie bylo mnie w domu (np.
    > zniszczenie elektroniki, etc).
    ale nic sie nie stalo, wiec nie bardzo widze podstawe - to tak jak bys
    chcial odszkodowanie od kogos, kto niemalze spowodowal wypadek drogowy, ale
    ty wyhamowales, jednakze chcesz kase za naprawe pojazdu

    > Poza samym odszkodowaniem natury finansowej ,
    > mam ochotę kobiete nauczyć rozumu , gdyż zalewa nas cyklicznie co roku,
    choc
    > jest to pierwsze zalanie az tak brzemienne w skutkach. Aż boję się
    pomyśleć,
    > co by było , gdyby nikogo z nas nie było w mieszkaniu. Straciłbym wiele
    > rzeczy,ktore nie sa ubezpieczone.
    > Co o tym sądzicie? Jakie są Wasze rady?
    powiedz jej, ze nastepnym razem pojdziesz do sadu karnego o umyslne
    niszczenie mienia (z oskarzenia prywatnego).

    p.
    W,