  • Data: 2004-10-21 16:29:43
    Temat: Re: Sprawa cywilna bez pozwu ?
    Od: pawap <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pawel Galinski napisał:
    > Witam
    >

    > Dostalem wezwanie z Sadu do "stawienia sie jako pozwany , w celu
    > przesluchania w charakterze strony w sprawie...".
    > Niestety do pisma nie jest dolaczony pozew wiec nie zostalem poinformowany o
    > co zastalem pozwany. Czy mam obowiazek
    > sie stawic. Czy sad ( lub strona wnoszaca pozew) ma obowiazek doreczyc mi
    > pozew ? W/g mnie tak. Czy znajde to gdzies w KPC ?

    Witam
    ciekawy przypadek
    jesli ktos jest pozwany to zgodnie z 206 kpc powinien dostac odpis pozwu
    moze mialo miejsce wezwanie do wziecia udzialu w sprawie w charakterze
    pozwanego ale imho tez odpis powinien byc doreczony - 198 par 1 kpc
    moze wczesniej byl polecony i 2 awiza wiec doreczenie zastepcze
    licze na info jak to sie skonczy
    pozdrawiam