  • Data: 2006-05-10 12:27:02
    Temat: Re: Spotkanie samochodu z rowerzystą na przejściu dla pieszych
    Od: "No Name" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:e3sgus$1eq$1@n66.ultimo.pl...

    > Że dojeżdżał do skrzyżowania, a imbecyl w aucie nie upewnił się, czy
    > ścieżką rowerową nic nie jedzie ... jeśli przecina się droga ze ścieżką,
    > to masz usr*&(*y obowiązek spojrzeć nie tylko czy nic nie nadjeżdża
    > jezdnią, czy nic nie "nadchodzi" chodnikiem, ale również czy nic nie
    > nadjeżdża ścieżką rowerową ... Twój tok rozumowania jest wesoły - Mimo, że
    > miałeś pierwszeństwo - uderzyłeś w bok, a to oznacza (bok, a nie róg np)
    > że musiałeś ustąpić pierwszeństwa mimo, że je miałeś ... szczerze , z
    > premedytacją przy*(*%^&%*łbym w takiego "automobilistę" z matensa, połamał
> [...]
    Ale czy czasami rowerzysta nie ma też obowiązku zachowania szczególnej
    ostrożności przy przejeżdżaniu przez ten przejazd?
    On (rowerzysta) może pędzi kilkadziesiąt km/h i jak taki kierowca ma go
    zauważyć?

    Jeżeli kierowca skręca w prawo to przepuszcza wszystkich na pasach a sam
    zauważyłeś, że rowerzysta po pasach nie jedzie