  • 1. Data: 2006-03-09 13:14:27
    Temat: Sposób na hałasujących:)
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Ciągle tu na grupie żalą się ludki, którym sąsiedzi narzucają się dźwiękowo.
    Oto rozwiązanie:-)

    Nie możesz spać, bo sąsiad znów imprezuje? Uszy pękają ci od łomotu
    głośników za ścianą? Rząd uciszy niesfornych imprezowiczów, zabierając im
    sprzęt grający.

    Szef Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji Ludwik Dorn dobierze
    się do skóry nocnym imprezowiczom. Kto uporczywie hałasuje i włącza "na
    full" muzykę, straci narzędzie, którym torturuje spokojnych ludzi. Sąd
    wymierzy mu jako karę konfiskatę radia czy magnetofonu - pisze "Fakt".
    http://fakty.interia.pl/news?inf=726106

    HaNkA

  • 2. Data: 2006-03-09 13:43:29
    Temat: Re: Sposób na hałasujących:)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
> [...]
    > full" muzykę, straci narzędzie, którym torturuje spokojnych ludzi. Sąd
    > wymierzy mu jako karę konfiskatę radia czy magnetofonu - pisze "Fakt".

    pomysl wrecz pojebany, zezwalaljacy na naduzycia (co mnie nie dziwi)
    chyba ze beda sprawdzac glosnosc za pomoca urzedzen do tego
    przenzaczonych w pomieszczeniu sasiadow oraz UDOWADNIAC (nie na
    podstawie zeznania jakies przewrazliwionej sasiadki (bo to tez sie
    czesto zdarza, jak widac na grupie nawet, istniaja takie ktorym
    wedrowanie w kapciach przeszkodza) tę uporczywosc.

    P.

  • 3. Data: 2006-03-09 14:25:42
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    Kto uporczywie hałasuje i
    > włącza "na full" muzykę, straci narzędzie, którym torturuje spokojnych
    > ludzi. Sąd wymierzy mu jako karę konfiskatę radia czy magnetofonu -
    > pisze "Fakt".

    A jak ktoś zakłóca ciszę własnym aparatem mowy/śpiewu, tudzież
    szczekającym psem?
    Ten facet zaczyna mi się podobać, jest lepszy niz najlepszy kabaret.;-)
    Justyna

  • 4. Data: 2006-03-09 14:51:35
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-03-09 14:14, Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

    > się do skóry nocnym imprezowiczom. Kto uporczywie hałasuje i włącza "na
    > full" muzykę, straci narzędzie, którym torturuje spokojnych ludzi. Sąd
    > wymierzy mu jako karę konfiskatę radia czy magnetofonu - pisze "Fakt".

    Rotfl!!! Może za przykładem kolegów z policji gospodarczej
    (wykręcających dyski twarde) zaczną chodzić i "zabezpieczać do analizy
    decybelowej" głośniki basowe z kolumn? :-))

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 5. Data: 2006-03-09 14:58:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):
> [...]
    > szczekającym psem?
    > Ten facet zaczyna mi się podobać, jest lepszy niz najlepszy kabaret.;-)

    Ziobro lubi zwierzeta (tu ogromny + dla niego) zamierza wprowadzc kary
    za (chyba ze to chwyt reklmowy) ich zabijanie. Wiec konfiskata w takim
    przypadku raczej nie wejdzie w gre :-)

    P.

  • 6. Data: 2006-03-09 15:01:05
    Od: maho <m...@N...net>

    Przemek R. napisał(a):
    [ciach]

> [...]
    > czesto zdarza, jak widac na grupie nawet, istniaja takie ktorym
    > wedrowanie w kapciach przeszkodza) tę uporczywosc.

    Kapcie też zabiorą. A jak ktoś chodzi na piętach - przymusowy kurs
    chodzenia na palcach :D

    A imprezy będą przy starych skrzeczących kasprzakach i grundigach. I
    hałas fajniejszy, i jak zabiorą to w sumie i tak był do wyrzucenia :D

    pozdrav

    maHo

  • 7. Data: 2006-03-09 15:03:43
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-03-09 16:01, Użytkownik maho napisał:

    > A imprezy będą przy starych skrzeczących kasprzakach i grundigach. I
    > hałas fajniejszy, i jak zabiorą to w sumie i tak był do wyrzucenia :D

    Ja mam jeszcze Grundiga szpulowego, muszę przetestować ;-)

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 8. Data: 2006-03-09 17:28:02
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Przemek R." napisał:

    > Ziobro lubi zwierzeta (tu ogromny + dla niego) zamierza wprowadzc
    > kary za (chyba ze to chwyt reklmowy) ich zabijanie.

    To znaczy, że mięsa nie lubi? Ot, oryginał.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Gdyby kobieta przestała być zagadką,
    świat stałby sie nudny,

  • 9. Data: 2006-03-10 08:32:28
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > chyba ze beda sprawdzac glosnosc za pomoca urzedzen do tego przenzaczonych
    > w pomieszczeniu sasiadow oraz UDOWADNIAC (nie na podstawie zeznania jakies
    > przewrazliwionej sasiadki

    Powiem Ci, że dwa lata temu przeprowadziłem się do nowego bloku. Sąsiad
    jupiszon co tydzień, gdzieś do 2:00-3:00 nad ranem robił imprezy i puszczał
    muzykę tak, że jak przyłożyłeś rękę do ściany, to czułeś wibracje (miał
    chyba kolumny ze 200-300W). A mieszkał ode mnie dwa mieszkania dalej. Czasem
    puszczał muzyke w dzień i tego też nie dało się wytrzymać.

    Udowodnienie nie było problemem - przyjeżdżała policja i organoleptycznie
    stwierdzała, że facet przegina. Zresztą policję zawiadamiali nawet
    mieszkańcy sąsiedniego bloku.

    Facet przy policji stwierdzał, że mandat zapłaci i dalej sobie będzie
    hałasował i że ma wszystko w d.... Pieniądze na mandaty ma i może płacić.
    Uciszył się po kilku miesiącach. Z tego, co wiem, to mial o to kilka spraw w
    sądzie grodzkim i sędzia za każdym razem podwyższał karę, więc po pewnym
    czasie pękł.

    To nie była babcia w szurających kapciach i jakby mu zabrali sprzęt od razu,
    to wszyscy nie męczylibyśmy się przez kilka miesięcy.

    --
    Lukasz

  • 10. Data: 2006-03-10 09:50:19
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Ciągle tu na grupie żalą się ludki, którym sąsiedzi narzucają się
    > dźwiękowo. Oto rozwiązanie:-)

    A może by podpieprzyć do Zaiksu, żeby tantiemy płacił?

    Zawsze to jest publiczne odtwarzanie, skoro wszyscy z bloku słyszą.

    Jacek