  • Data: 2007-09-25 08:31:40
    Temat: Re: Spolki i KSH po czesku
    Od: kauzyperda <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ludek Vasta pisze:

    > Mozna zadac, ale nie wiem, czy jest taka praktyka w Czechach powszechna,
    > ewentualnie od jakiej wysokosci transakcji.

    OK, umowe zawieramy w Polsce - chcialem sie tylko upewnic czy jest
    mozliwe jakies przeniesienie tej praktyki na "nasz" grunt (w senie
    sensownosci przedstawienia dokumentu urzedowego zawierajacego niezbedne
    dane kontrahenta oraz dane osob umocowanych do dzialania w imieniu danej
    spolki)

    Nie wiem co z ta wysokoscia transakcji - zadanie odpisu KRS ma umozliwic
    np. zbadanie czy ludzie z ktorymi podpisuje umowe sa tymi za ktorych sie
    podaja ;-)

    --
    pozdr
    luck