  • 1. Data: 2002-03-05 10:31:16
    Temat: Spolka zoo - Mobbing wobec wspolwlasciciela
    Od: "wojtas" <w...@p...onet.pl>

    Drodzy grupowicze,
    jak mozna przeciwstawic sie takiej praktyce? Pozostali wspolnicy mnie
    ignoruja , nie informuja o poczynaniach spolki, nie zlecaja prac - wspolnie
    pracujemu. Po roku doprowadzili do sytuacji w ktorej przychodze do pracy i
    nie mam nic do roboty, ostatnio zaproponowano mi sprzedaz akcji i wreczono
    wymowienie z pracy ( likwiduja moje stanowisko) jednoczesnie zatrudnienie w
    spolce wzrasata (osoby zatrudniane posiadaja gorsze kwalifikacje od moich),
    wydatki rowniez ( np. fikcyjne zlecenia na rodziny wspolwlascicieli ) mnie
    poinformowano, ze firma przynosi straty i moga mi zaplacic za akcje jedynie
    pare groszy ..... :-((

    wojtas

  • 2. Data: 2002-03-05 14:59:00
    Temat: Re: Spolka zoo - Mobbing wobec wspolwlasciciela
    Od: "wojtas" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wojtas" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Drodzy grupowicze,
    > jak mozna przeciwstawic sie takiej praktyce? Pozostali wspolnicy mnie
    > ignoruja ,

    ... no tak .... to chyba glebszy problem .... tutaj moja prosba tez jest
    ignorowana .... :-((((
    przypomnial mi sie kawal:
    przychodzi baba do lekarza i mowi: Panie doktorze, wszyscy mnie ignoruja, co
    robic ?
    na to lekarz: Nastepny prosze ........

  • 3. Data: 2002-03-05 21:12:36
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article Tue, 5 Mar 2002 11:31:16 +0100, wojtas
    <w...@p...onet.pl> says...
    > Drodzy grupowicze,
    > jak mozna przeciwstawic sie takiej praktyce? Pozostali wspolnicy mnie
    > ignoruja , nie informuja o poczynaniach spolki, nie zlecaja prac - wspolnie
    > pracujemu.

    ile masz udzialow (ulamkowo)? od tego wiele zalezy

> [...]
    > spolce wzrasata (osoby zatrudniane posiadaja gorsze kwalifikacje od moich),

    mozesz kwestionowac zasadnosc wypowiedzenia w sadzie pracy

    > wydatki rowniez ( np. fikcyjne zlecenia na rodziny wspolwlascicieli ) mnie
    > poinformowano, ze firma przynosi straty i moga mi zaplacic za akcje jedynie
    > pare groszy ..... :-((

    to sie zdecyduj czy to spolka akcyjna czy zoo, bo w temacie jest zoo a
    caly czas piszesz o akcjach.
    --
    Pozdrawiam, Daniel
    mailto: d...@h...pl

  • 4. Data: 2002-03-06 19:00:34
    Od: "wojtas" <w...@p...onet.pl>

    > ile masz udzialow (ulamkowo)? od tego wiele zalezy

    1/6
    > mozesz kwestionowac zasadnosc wypowiedzenia w sadzie pracy

    na jaki artykul mam sie powolac?

    > to sie zdecyduj czy to spolka akcyjna czy zoo, bo w temacie jest zoo a
    > caly czas piszesz o akcjach.

    piszac o akcjach mam na mysli udzialy .. :-)
    wlasnie dotarlo do mnie ze w wypowiedzeniu jest - likwidacja stanowiska
    "Dyrektora do spraw informatyki" natomiast ja znalazlem jedynie angaz na
    stanowisko z-cy dyrektora - bez podania specjalnosci ...

    > Pozdrawiam, Daniel

    dzieki za zainteresowanie .. :-)