  • Data: 2010-02-22 11:23:54
    Temat: Re: Spłata rat bankowych a zajęcie komornicze
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Feb 2010 18:12:21 +0000 (UTC), Z napisał(a):

    > Moim zdaniem kluczowa jest kwestia _własności_ konta - i co do tego winnaś
    > się upewnić. Jeśli _właścicielem_ konta _nie jest_ ów "dłużnik" - US (moim
    > zdaniem) nic nie może z tym zrobić. Nie można przecież zająć konta
    > Malinowskiemu (albo firmie XYZ) dlatego, że Kowalski ma zaległości podatkowe.

    Trzeba dowiedzieć się czy te wpłaty idą na rachunek Anny który jest
    powiązany z KK, czy tez BEZPOŚREDNIO na rachunek pomocniczy samej KK (który
    każda KK posiada, choć przeważnie nie jet on widoczny w systemie
    transakcyjnym klienta). Poprosić bank o udostępnienie (jeżeli nie ma się go
    obecnie) nr rachunku KK i dokonywać wpłat bezpośrednio na ten rachunek - a
    nie na rachunek zajęty który może być powiązany z KK.