eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSplata kredytu po zmarlej osobie - czy mam obowiazek ? (wazne!-dlugie) › Re: Splata kredytu po zmarlej osobie - czy mam obowiazek ? (wazne!-dlugie)
    From: "Krzysztof \"Kris\" Kalus" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Splata kredytu po zmarlej osobie - czy mam obowiazek ? (wazne!-dlugie)
    Date: Mon, 10 Nov 2003 21:54:02 +0100

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:boota9$bm3$1@korweta.task.gda.pl...

    > Użytkownik "lablador" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Jezeli masz jeszcze rodzenstwo ktore nie bylo
    > jestescie
    > nie,
    >
    > A jesli nie bylo spadku jako takiego, brak domu, brak kasy, brak
    > czegokolwiek (to wynikaloby z tego co napisal Krzysztof) to jak jest z
    > odpowiedzialnoscia za ten kredyt ? Pytam sie informacyjnie ...

    Ehh, zawalilem. Faktycznie jest cos takiego jak 6 miesiecy na zrzeczenie sie
    spadku, ale myslalem, ze to sie tyczy tylko, jezeli jakis spadek jest.A nie
    bylo kompletnie nic :|
    No nic, postaram sie jakos dogadac z dyrektorem banku, nie jest to az tak
    wielka kwota znowu, chocia zi tak duzy zal.....

    Ale jezeli kredyt byl podzerowany przez kogos - to czy najpierw ten ktos nie
    powinien byc scigany ?

    Pozdrawiam
    Kris