  • Data: 2002-01-24 22:26:27
    Temat: Re: Spam
    Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Magdalena Busk" <m...@h...com> skribis:

    >To wiem, ale to jest prywatna firma, maja wlasny serwer....

    Ktos im musi dawac lacze...

    >Czy poslkei prawo nie zabrania wysylania spamu? Moze jakies artykuly?

    zgodnie z Art. 6.3 "Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
    odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny " z
    dnia
    2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz 271)

    "Posłużenie się (...), pocztą elektroniczną, (...) w celu złożenia
    propozycji zawarcia umowy może nastąpić wyłącznie za uprzednią zgodą
    konsumenta."

    Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej
    konkurencji - (Dz.U.93.47.211)
    Art 16 ust 1 pkt 5...

    Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególnosci:
    [...]
    reklama, która stanowi istotna ingerencje w sfere prywatnosci, w
    szczególnosci przez uciazliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
    publicznych, przesylanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    naduzywanie technicznych srodków przekazu informacji

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)