eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpadek, odrzucenie czy przejęcie z dobrodziejstwem inwentarza. › Re: Spadek, odrzucenie czy przejęcie z dobrodziejstwem inwentarza.
    From: "kesser" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spadek, odrzucenie czy przejęcie z dobrodziejstwem inwentarza.
    Date: Thu, 29 Aug 2002 12:05:31 +0200

    Użytkownik "eMCe" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:akkqhp$ch1$1@news.lublin.pl...
    > Witam wszystkich.
    > Powiem jak wyglada sytuacja znajomej:
    > Zmarł jej ojciec z którym nie utrzymywała prawie żadnych kontaktów
    > (alkoholik - powszechnie znany scenariusz), po dwóch miesiącach pojawił
    sie
    > przedstawiciel z firmy zajmującej się tzw. szybkimi pożyczkami i okazało
    > się, że nie jest to jedyny kredyt jaki zaciągnął podczas swojego życia.
    > Po rozmowach z prawnikami wiadomo, że po 6 miesiącach miałaby wszystkie
    > długi ojca "na karku" ale jeden prawnik twierdzi, że należy spadek
    odrzucić
> [...]
    Mozesz nie przyjac spadku tylko nie wiem jak to sie ma jesli jest sie
    jednoczesnie ustawowym spadkobiercom.
    Natomist chyba jest tez mozliwosc przyjecia spadku nastepnie zalozenie
    sprawy o tym ze za dlugi nie odpowiadamy.
    Za jakis czas bede wiecej wiedzial bo musze sam to znalezc spadek przejmuje
    raczej bez dlugow ale cholera wie jak bylo ciocia porzadna kobieta ale
    cholera wie....
    k...@w...pl