    From: "Danusia" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spadek - mieszkanie lokatorskie - była żona, rodzeństwo
    Date: Mon, 23 Nov 2015 08:46:24 +0100

> [...]
    nikogo innego w tym mieszkaniu, bez zgody spółdzielni która jest właścicielem tego
    mieszkania.

    > Nieprawda. Zgoda właściciela nie jet potrzebna, wystarczy potwierdzenie
    > zamieszkania dokonane przez lokatora, który dysponuje tytułem prawnym do
    > lokalu. Widzę, że nigdy nie meldowałaś kogokolwiek w mieszkaniu lokatorskim.

    Bredzisz Waść.
    Wyraźnie widać że nie odróżniasz spółdzielczego mieszkania własnościowego od
    spółdzielczego mieszkania lokatorskiego. Tytułem prawnym dysponuje właściciel
    mieszkania własnościowego, właścicielem mieszkania lokatorskiego jest spółdzielnia, a
    główny lokator nie ma żadnego tytułu prawnego z wyjątkiem przydziału. W księgach
    meldunkowych urzędów jest wpis że właścicielem mieszkania lokatorskiego jest
    spółdzielnia i bez jej zgody nikt nie zostanie zameldowany. Jeżeli dana osoba mieszka
    bez zgody spółdzielni (na czarno) i jest niezameldowana, to główny lokator łamie
    statut spółdzielni i grozi mu kara do eksmisji włącznie.

    ---
    Avast.