  • Data: 2015-11-22 10:26:51
    Temat: Re: Spadek - mieszkanie lokatorskie - była żona, rodzeństwo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lokator mieszkania spółdzielczego lokatorskiego nie może zameldować się sam ani
    nikogo innego w tym mieszkaniu, bez zgody spółdzielni która jest właścicielem tego
    mieszkania.

    Nieprawda. Zgoda właściciela nie jet potrzebna, wystarczy potwierdzenie
    zamieszkania dokonane przez lokatora, który dysponuje tytułem prawnym do
    lokalu. Widzę, że nigdy nie meldowałaś kogokolwiek w mieszkaniu lokatorskim.

    > Lokator takiego mieszkania nie ma prawa podnajmu,

    Mylisz podnajem z meldunkiem.

    > wymagana jest zgoda spółdzielni na dodatkowe zamieszkanie dowolnej osoby nawet
    najbliższej krewnej lub powinowatej w stosunku do głównego lokatora.

    Bzdura.

    > Spółdzielnie prowadzą też własne księgi "meldunkowe" kto i ile osób zamieszkuje w
    danym mieszkaniu.

    Prowadzą. Zapisują liczbę osób, potrzebną do ustalania zaliczek na media.

    > Potrzebne jest to do ustalenia wysokości czynszu ponieważ niektóre jego składniki
    ustalane są na podstawie ilości osób zamieszkałych w danym lokalu.

    I to jedyne prawdziwe zdanie w twoim bełkocie.

    --
    Liwiusz