  • 1. Data: 2011-04-03 06:21:59
    Temat: Spadek - gdzie najtaniej - notariusz czy sąd
    Od: "Podatnik" <a...@N...gazeta.pl>

    Mam w rodzinie prostą sprawę spadkową (1 spadkobierca, przyjęcie wprost).

    Gdzie najtaniej można przyjąć taki spadek?

    Poczytałem, że w sądzie jest 50zł od wniosku, czy to będą wszystkie opłaty?

    Z kolei u notariusza "maksymalnie 50zł za sporządzenie oświadczenia o
    przyjęciu lub odrzuceniu spadku" - ale do tego pewnie dochodzi VAT i odpisy,
    co w sumie wyjdzie koło 100zł?

    Szybkość nieważna.

  • 2. Data: 2011-04-03 09:13:21
    Temat: Re: Spadek - gdzie najtaniej - notariusz czy sąd
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-04-03 08:21, Podatnik pisze:

> [...]
    > przyjęciu lub odrzuceniu spadku" - ale do tego pewnie dochodzi VAT i odpisy,

    Chyba *MUSISZ* w sądzie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-04-03 09:14:23
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Chyba *MUSISZ* w sądzie.

    Nie musi, nie wprowadzaj w blad. Mozna w sadzie albo u notariusza. Jak czas
    nie gra roli to w sadzie wychodzi taniej.

    Dysiek

  • 4. Data: 2011-04-04 09:45:14
    Od: " ąćę" <j...@g...pl>

    Nie zapomnieć, że do sądu ma z przesiadką, musi pamiętac o dwóch biletach MZK
    więcej.
    PS. Aż strach pomyśleć, jak wieniec kupował.