  • Data: 2015-10-08 03:42:28
    Temat: Re: Spadek - co, gdzie i za ile
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Nie od tego terminu, tylko od daty, w której ktoś dowiedział się o swoim
    > powołaniu. A w przypadku powołania z uwagi na odrzucenie przez kogoś
    > spadku akurat bardzo łatwo wykazać, że się o tym nie wiedziało od
    > pierwszego dnia.

    tak,
    ale lepiej zalozyc z zapasaem niz sie spoznic o dwa dni.

    tak samo jak ze smiercią.
    ja sie tam dowiedzialem o smierci delikwenta 2 miesiace po terminie.
    tylko po co mam sie szarpac z sadem skoro w terminie dzien smierci + 6
    miesiecy tez sie moglem zmiescic. (mimo, ze moglem jeszcze troche
    formalnie przeciagnac).

    Ciekawsze zagadnienie.
    Notariusz "zapomniał" wysłać do sądu oswiadczenie o odrzuceniu spadku i
    sprawa się odbyła. Teraz dopiero zaczyna się jazda.