    From: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sol na ulicach i powodowane szkody
    Date: Thu, 16 Jan 2003 17:41:26 GMT

    Witam
    Troche NTG ale nie moglam sie powstrzymac ;)

    > sie chlodno, na ulicach pojawia sie sporo sniegu, a wtedy do akcji
    > ruszaja wszelkiego rodzaju piaskarki oraz inne urzadzenia posypujace
    hmmm z tego nalezy sie chyba cieszyc....

    > Ulice najczesciej posypywane sa piaskowo-solna papka. Zawarta w niej sol
    > pwoduje niszczenie obuwia. Po zaledwie miesiacu uzytkowania sol
    hmmm sol jak zapewne wiesz powoduje obnizenie temperatury zamarzania wody...

    > pozostawila widoczne na obuwiu slady.
    no coz - buty sie czysci i pastuje...

    > Domyslam sie, ze posypywanie ulic sola jest zwiazane z tym, ze ktos chce
    > to robic najmniejszym kosztem. Tylko dlaczego ja mam dokladac do
    znajdz inny sposob na obnizenie temperatury zamarzania wody (podpowiem:
    zmiana cisnienia nie jest najlepszym rozwiazaniem bo chyba bys sie czul
    gorzej niz Twoje buty ;) )

    > interesu? Czy sa szanse na odzyskanie poniesionych kosztow?
    jak znajdziesz ten sposob i bedzie on tanszy niz sol, w dodatku go
    opatentujesz to mozesz na tym chyba niezle zarobic... :)

    pzdr
    aska