  • 11. Data: 2007-09-16 08:08:31
    Temat: Re: Sojusz niemiecko żydowski się na polskiej szyi zaciska
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Nostradamus pisze:

    > Czy ciebie, niewychowany kmiotku ktoś pytał?

    Nie... ale takie pedalskie liberały, żydzi, czarnuchy i cykliści jak ja
    odzywają się niepytani.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 12. Data: 2007-09-16 14:18:53
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    wiadomości news:fcikhi$r6$1@news.vectranet.pl...

    > Pytam tam gdzie gośc napiał.

    Miało być pewnie nasrał ;))

    >A pochodzenie i narodowośc, to problem prawny, więc ......

    ... złóż pozew do Sądu Rejonowego o uznanie cię murzynem;))
    Walnąłeś z tym zagadnieniem prawnym jak rzeźnik gołą p.....ą o ścianę;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2007-09-16 20:52:03
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 16 września 2007 09:15
    (autor Przemek Lipski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fcikhi$r6$1@news.vectranet.pl>):

    > Pytam tam gdzie gośc napiał. A pochodzenie i narodowośc, to problem
    > prawny, więc jak najbardziej do tej grupy pasuje.

    Tak, ale problem bokuna nie jest prawny. Po prostu on zauważa pewne cechy u
    Borowskiego czy innych, po których wnioskuje, że są oni pochodzenia
    żydowskiego. Ty tego nie zauważasz, bo nie jesteś Żydem. Ale bokun pochodzi
    z Żydowskiej rodziny, z której go wyrzucono, więc jest teraz wyczulony na
    drobne cechy o Żydostwie świadczące... Może sposób bycia, może jakieś
    niuanse w wyglądzie...

    Wdawanie się z tym w dyskusje nie ma sensu najmniejszego.

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 14. Data: 2007-09-18 12:48:05
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z Żydowskiej rodziny, z której go wyrzucono, więc jest teraz wyczulony na
    > drobne cechy o Żydostwie świadczące... Może sposób bycia, może jakieś

    Czy kolega też napisze oświadczenie o swoim pochodzeniu narodowościowym?
    http://boukun-pl.blogspot.com/2007/01/projekt-ustawy
    -o-ujawnieniu-pochodzenia.html

    boukun

  • 15. Data: 2007-09-18 16:27:25
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 18 września 2007 14:48
    (autor boukun
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fcohqo$29i$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Czy kolega też napisze oświadczenie o swoim pochodzeniu narodowościowym?

    http://boukun-pl.blogspot.com/2007/01/projekt-ustawy
    -o-ujawnieniu-pochodzenia.html

    Nie jestem publiczny... Ale niechtam... Tylko jakie? Skoro na 3 pokolenia
    wstecz mam niezłą mieszankę... Jak zresztą chyba większość osób
    zamieszkujących obecne tereny IV RP. Ile pokoleń wstecz powinien sięgać
    Prawdziwy Polak?

    BTW:
    * Największy polski kompozytor był Francuzem
    * Największy polski poeta urodził się na Białorusi, mieszkał na Litwie i
    pisał Litwo Ojczyzno Moja i w Polsce ZTCW nigdy nie był.
    * Największe polskie miasto to Chicago

    Pytanie też gdzie leży prawdziwa Polska... Bo poza Wielkopolską i Małopolską
    pozostała część kraju albo do wojny nigdy nie była polska i nawet Polaka na
    oczy nie widziała albo bywała tak bardzo w różnych rękach, że nazwanie jej
    polskim regionem jest mocno naciągane.

    Zresztą w WP i MP też nie ma czystych rasowo Polaków zbyt wielu zapewne.
    Podobnie zresztą tak naprawdę chyba na całym cywilizowanym świecie. Jak
    chłop pańszczyźniany siedział w lesie przez 30 pokoleń na tej samej polanie
    to to może i można było mówić o narodowościach.

    Teraz ludzie się przemieszczają we wszystkich kierunkach. Żenią i rozmnażają
    na różne sposoby. Niemiec, Polak, Czech, Austryjak.... Czym się różnią?
    Mową? Kulturą? Ależ mową i kulturą również różnią się mieszkańcy terytorium
    IV RP.

    Po co się bawić w wartościowanie narodowe? Co z tego, że jesteś Polakiem,
    skoro korzystać z francuskiej firmy telekomunikacyjnej, produktów
    amerykańskich korporacji informatycznych, ubierasz się w ubrania z Chin, a
    nawet chińską żywność jesz na codzień kupując ją na targowisku należącym
    np. do holendra, szweda czy innego niepolaka.

    Czasy narodowościowania się skończyły kilkaset lat temu, a próby
    przywrócenia tego podejścia kończą się niefajnie.

    --
    Wrak Tristana
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl