  • Data: 2003-09-23 17:43:53
    Temat: Re: Śmierć w szpitalu
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jaaan Kowalski wrote:
    > Moze ktoś ma doświadczenie w tej materii - naprawdce czekam na konstruktywną
    > pomoc i z góry dziekuję
    Weź w łapki dowolny numer ANGORY - tam jest stała rubryka poświęcona
    osobom poszkodowanym przez służbę zdrowia i zawsze podany jest także
    numer stowarzyszenia obrońców praw pacjenta (na pewno przekręcam nazwę).
    Co do doświadczenia (mojego kuzyna też łapiduchy ukatrupiły w szpitalu)
    niestety nie ma organów, które mogłby się na poważnie zajmować takimi
    przypadkami. Żeby uzyskać pomoc prokuratury trzeba mieć jakieś konkretne
    informacje (podejrzenia nie wystarczają do wszczęcia, szczególnie w
    mniejszytch miastach gdzie rządzą koterie) a informacji raczej nie uda
    ci się uzyskać :(

    --