    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Śmierć ojca a wypłata kasy z konta...
    Date: Fri, 09 Nov 2007 17:58:46 +0100

    Tristan napisał(a):

    > Nie można, bo rozdzielność będzie pozorna i środki dalej będą wspólnie
    > mieszane. Chyba że tak jak mówiłem, u bogacza, co dla niego te zwykłe
    > środki to i tak detal.

    No dobra. "Nikt nam nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest
    czarne". Tylko o co ten krzyk, skoro majątku de facto nie ma?

    > No właśnie, swój. Nie Twój.

    A czy ja mówię, że mój?

    > Wiem, co nie znaczy że jest dobre, skoro pasuje tylko niektórym.

    Ani, że jest złe, skoro nie pasuje tylko niektórym.

    > nie rozumiem.

    Jeśli chodzi o spadki, to chyba nie ma takiej możliwosci, żeby nie było
    kwestionowania słuszności podziału.

    > Może. W każdym razie, prawu nic do tego.

    Prawo jest po to, żeby chronić słabszych, przynajmniej w teorii, a Ty
    chcesz skrzywdzić 4. kochankę długami.

    > Bezkrytyczne akceptowanie wszystkiego sprawi, że nabawisz się czegoś
    > gorszego. Rozwój bierze się z nieakceptacji.

    O mnie się nie martw.

    > Nie. Edukatora.

    Aha. To może poedukuj prawotwórców?

    > Ale Ty mi nie mów, że prawo jest do dupy, bo to wiem.

    Nic takiego nie mówię. BTW - całe prawo?

    > A ja tłumaczę, że jest do dupy.

    OK, takie jest Twoje zdanie.

    > Tak, tak, tak...
    > Polecam to, ale do końca oglądnij:
    > http://pl.youtube.com/watch?v=FKWHjJmhKCc

    A to dopiero jutro.

    > No jakąś drobnicę ma... Jakiś sprzęt, kupiony za kasiurkę mamusi.

    No to faktycznie musi być "spadek"...

    > No więc proszę bałdzo, niech również nie dziedziczy. Bo po kasiurę
    > łapy wyciągać to każdy....

    Się nachapała, że głowa mała, nie? Tą drobnicą za kasę babci.

    > No na tym polega OBCHODZENIE.

    Na czym? Ze jak się ma jakiś majątek i facetqa, który lubi szastać kasą,
    zawiera się intercyzę?

    > Jak trzeba to się da parasol w d... otworzyć. Ale po co?

    Po to, żeby być w zgodzie z prawem. I z sumieniem.

    > Ano. I to nawet nie jednorazowo, a etapami. Wtedy śliczniej boli.

    Obawiam się, że jednak po wyrywaniu jednego albo drugiego, to juz ciąg
    dalszy nie grozi.

    --
    pozdrawiam
    Justyna