    Date: Sat, 03 Aug 2013 15:42:33 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smieci po nowemu cd
    <0...@b...poznan.pl> <ktem5o$bsa$2@dont-email.me>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fb4d6b$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@a...m.krakow.pl>
    <51fbab2a$0$1462$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <ktgfga$h96$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <ktgua3$djq$2@dont-email.me>
    <0...@b...poznan.pl>

    W dniu 02.08.2013 23:30, Budzik pisze:
    > Innymi słowy - ludzie wiedza, ze trzeba sortować, rozumieją ze zasmiecają
    > ziemie - po prostu czesto mająto głeboko.

    Co ciekawe, robi się to wszystko od dupy strony. Bo np. za PRL jakoś nie
    było tych problemów. Ale można było w mięsnym mięso pakować w
    eko-papier? Można było. A teraz każdy plasterek szynki ladaco (to co
    stoi za ladą) zawija mi w woreczek, a potem wrzuca do kolejnego worka.
    Ba! Robi to nawet z metką tatarską, która już od producenta jest
    zafoliowana. Kupuję banana, to samo, choć banan ma naturalną skórę za
    opakowanie... Kupuję pastę do zębów -- tubka wpakowana w kartonik. Po
    wuj? Ba! Kupuję syropek w butelce od 13 lat i zawsze dostawałem butelkę.
    Od mniej więcej 2 lat mam butelkę w kartonowym pudełku.

    Ostatnio byłem wściekły na Kasperskiego, bo licencja elektroniczna jest
    droższa niż wersja Box, gdzie dostaję płytę, pudełko i wszystko to
    wywalam w pizdu do kosza, bo potrzebny mi jest klucz aktywacyjny, który
    w wersji ,,na mejla'' wychodzi drożej. Bezsens. Ja wiem, że
    wygenerowanie klucza kosztuje czas pracy, a pudełka generuje maszyna
    zapewne. Ale to nie mogą zrobić systemu generującego same klucze na mejla?

    Po każdych zakupach wyrzucam tony worków i woreczków, pudełek, choć za
    PRL wyrzucałem 0. Ale zamiast jakieś sensowne normy dać dla producentów
    to nie... Lepiej obarczyć tym obywatela.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek