    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smieci po nowemu cd
    Date: Sat, 3 Aug 2013 12:42:52 +0000 (UTC)
    <0...@b...poznan.pl> <ktem5o$bsa$2@dont-email.me>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fb4d6b$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fbac23$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fbc139$0$1449$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fcc062$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fcf1ba$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wydaje ci się. Założę się, że koszt sortowania MOICH śmieci jest
    > poniżej 1zł.

    Aha.
    Nie, no to spoko.
    Skoro Twoje smieci sa ok, to pewnie można rozciagnąc to na caly kraj...

    > Bo liczysz ,,jednorazowo zamówię kogoś specjalnie''. Ale sortowania
    > działa jak chińska fabryka, sortuje śmieciarę za śmieciarą.

    Nie, nie licze jednorazowo.
    Liczę według kosztów firm w poprzednich meisiacach za wywóz smieci.
    Jeżeli posortowanie metra szesciennego smieci w dobrej sortowni
    kosztowałoby 1zł to pewnie nie byłoby tematu. (trzeba by tylko wybudowac te
    nowoczesne sortownie)

    > https://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sour
    ceid=navclient&q=ko
    > ntrolerzy+%C5%9Bmieci

    sprawdzi np. pracę firm, które odbierają śmieci, a także to, czy liczba
    pojemników na posesjach jest zgodna z deklarowaną.
    No rzeczywiście - beda ci smieci przed domem sprawdzać.

    To chyba nic dziwnego, ze skoro miasto zamówiło usługe to sprawdzi jak ona
    działa?
    Wybacz ze przeczytalem tylko pierwszy artykuł, bo ja pytam o nabory na
    konstrolerów a ty piszesz o kontrolach usługi.

    > No. Jedna. MPGK czy jakośtak. Jechali dwaj panowie uliczka po uliczce
    > na osiedlu.

    Na całe miasto?

    > A w czym będziesz gromadził papierki? Na kupce w przedpokoju?

    Dam rade jakos w szafce smieciowej pod zlewem.
    Nie szukam sztucznych problemów wiec pewnie sie uda.

    Ja rozumiem, ze czasami z miejscem moze byc problem.
    Ale wtedy wraca problem ogólny.
    Skoro propozycją jest np. kaucja za butelki plastikowe, to aby nie płacic
    wiecej - tez trzeba bedzie je gdzies składować.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest