    Date: Sat, 03 Aug 2013 14:04:10 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smieci po nowemu cd
    <0...@b...poznan.pl> <ktem5o$bsa$2@dont-email.me>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fb4d6b$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fbac23$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fbc139$0$1449$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51fcc062$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>

    W dniu 03.08.2013 12:26, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ?
    > skąd takie przekonanie?
    > U mnie nie ma 5 kubłów.

    A to nie jest w całym kraju tak samo? U nas wywiesili plakaty:

    żółte == plastik i metal
    jakieś = papier
    jakieś = szkło
    brązowe = obierki
    szare, te dawne = to co nie pasuje wyżej

    > Ciekawe. Za 5zł nikt ci smieci nie posegreguje.

    Wydaje ci się. Założę się, że koszt sortowania MOICH śmieci jest poniżej
    1zł.

    > A ludzie tyle tu podawali, ze płacą.
    > Za 10 zł tez raczej nie.

    Bo liczysz ,,jednorazowo zamówię kogoś specjalnie''. Ale sortowania
    działa jak chińska fabryka, sortuje śmieciarę za śmieciarą.

    > Możesz podać ogłoszenia o naborze?

    https://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sour
    ceid=navclient&q=kontrolerzy+%C5%9Bmieci

    > No i?
    > Myslałeś, ze dotychczas jezdziła *jedna* smieciarka?

    No. Jedna. MPGK czy jakośtak. Jechali dwaj panowie uliczka po uliczce na
    osiedlu.

    > Nie do wszystkiego trzeba mieć kubel.
    > Wiesz, osobno zbieram np. baterie, zarówki ale nie mam do tego osobnego
    > kubła.
    > To samo makulatura - po co specjalny kubeł? wieksze ilosci wynosze od razu.

    A w czym będziesz gromadził papierki? Na kupce w przedpokoju?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek