    From: "Michal" <f...@h...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Smieci po nowemu cd
    Date: Fri, 2 Aug 2013 07:57:11 +0200

    wiadomości

    > Czyli zgadzasz sie dodatkowo płacić?
    > I jednoczesnie mieć mniejszą skutecznośc?

    Przepraszam, że się wcinam. Już kiedyś wcześniej pisałem. Tak, zgadzam się
    płacić za profesjonalną obróbkę śmieci, trak jak płacę za profesjonalną
    obróbkę ścieków i wiele innych rzeczy. Praca amatorów (pospolite ruiszenie)
    z definicji jest mniej efektywna. Niech śmieciami zajmują się specjaliści od
    śmieci.Odrębną kwestią jest, czy rzeczywiście wymaga to wyższych opłat.
    Odzysk surowców lub ich spalanie daje korzyści ekonomiczne (nie podejmę się
    oceny ile tych korzyści a ile ksztów).
    Naprawdę nie rozumiem, dlaczego tak wiele osób przyjęło jako prawdę
    objawioną, że akurat kwestia utylizacji odpadów jest jakąś nadzwyczajną
    sprawą. którą powinni się zajmować wsdzyscy obywatele. Strach myśleć co
    będzie, kiedy ktoś uzna, że lepiej sortować ścieki u źródła a nie w
    oczyszczalni.
    Michał