eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSluzba wojskowa w 2009 - jak to w koncu jest? DzU z 17.08.2007 › Re: Sluzba wojskowa w 2009 - jak to w koncu jest? DzU z 17.08.2007
  • Data: 2008-11-27 16:31:30
    Temat: Re: Sluzba wojskowa w 2009 - jak to w koncu jest? DzU z 17.08.2007
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Nov 2008, Maciek wrote:

    > A w jaki sposob mozna by to bylo ustalic?:)

    Nie ma szans.
    Ponarzekam sobie, a co.
    Ministrowie polskich rządów potrafią wydać decyzje dotyczące spraw
    wymagajacych przygotowania technicznego na dwa dni przed wejściem
    w życie.
    Przykładowo przy wchodzeniu .pl do .ue i związanymi z tym zmianami
    w przepisach o VAT (zasady wystawiania faktur!) AFAIR jeszcze
    27.VI. nie była opublikowana treść rozporządzenia.
    Rozporządzenia o zakresie zwolnienia z obowiązku z kas fiskalnych
    też mają w zwyczaju pojawiać się dwa dni "przed".

    A Ty domagasz się wiedzy o rozporządzeniu które *nie* wymaga
    wprowadzenia danych przez kilka milionów obywateli :)
    30.XII będzie OK? ;)
    Minister wróci po świętach, w poniedziałek obejrzy tę górę
    papierów na biurku i we wtorek dojdzie do wniosku że nie ma
    wyjścia - trzeba podpisywać bez czytania ;)

    pzdr, Gotfryd