  • Data: 2006-11-25 20:16:43
    Temat: Re: Sluchanie muzyki w pracy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz wrote:
    > Jestem programistą i z własnego doświadczenia dowiedziałem się, że muzyka
    > jednak rozprasza uwagę. Też szefowi mówiłem, że można bez problemu pisać kod

    Uwagę może rozpraszać także zbyt ładna koleżanka z pracy. Zakazać
    zatrudniania ładnych, czy przydzielić im jako stój służbowy włosienicę
    oraz torbę na głowę? ;->

    > mając słuchawki na uszach, ale... Okazało się, że ze słuchawkami na uszach
    > idzie mi to jakieś 40% wolniej.

    A mi odwrotnie. Jedną bardzo pilną robotę szybciej zrobiłem....
    jednocześnie oglądając dwa sezony Farscape ;->

    > Niestety mężczyźni nie mają podzielnej uwagi, a to, co mają działa na
    > zasadzie wywłaszczania czasu procka :)

    Brednie.

    > Po tych doświadczeniach sam bym zabraniał słuchania muzyki pracownikom
    > umysłowym.

    Może masz po prostu jakiś defekt?