eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSlozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie) › Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Slozbowy samochod, fotoradar i nieudolność straży miejskiej (długie)
    Date: Sun, 27 Mar 2005 18:53:32 +0200

    Rafał R wrote:

    > moim zdaniem tak właśnie wynika z jego postu.

    A moim nie.

    > Nigdzie nie napisał że jest niewinny - przeciwnie -

    Nigdzie też nie napisał, że nie jest wielbłądem.

    > zapytał się wprost którą ściemę lepiej

    'Ściemę'? Gdzie wyczytałeś to słowo?

    > uzyć. Na podstawie powyższego wnioskowałem to co napisałem, zdania nie
    > zmieniłem.

    Nigdzie nie napisałeś, że nie jesteś palantem. Wobec tego mogę sobie
    uznać, że jesteś palantem?

    > czy zawsze z przepisami? Zawsze mieszcze się w przedziale prędkości
    > nakazanej + tych 15 -20 km/h za które i tak by mnie nie zatrzymali.

    Czyli przekraczasz dozwoloną prędkość i liczysz, tani cwaniaczku, na
    pobłażliwość/lenistwo/niekompetencję służb porządkowych.

    > Nie
    > oszukujmy się... Gdyby fotoradary ustawić na 51 km/h to 3/4 policjantów
    > musiałoby zajmować się wyłącznie obrabianiem zdjęć i wypisywaniem
    > mandatów. Policji nie stać na zajmowanie się wykroczeniami rzędu 10 km/h

    To tylko pragmatyzm.

    > o czym mówi wprost. Fotoradary ustawia się najczęściej tak by wyłapywały
    > tych naprawde niebezpiecznych i nierozsądnie zachowujących się

    Co ty nie powiesz... Fotoradary wyłapują wymuszających pierwszeństwo i
    nie używających lusterek oraz kierunkowskazów?

    > kierowców. Jeżeli ktoś przekracza prędkość dopuszczalną o więcej jak te
    > 20 km/h to nie mamy co gadać o świętojebliwości.

    Łamiesz prawo. Jako 'porządny obywatel', powinieneś się sam zgłosić do
    ukarania.

    > No i pozostaje druga sprawa... ograniczenie idiotyczne czy nie... tak
    > jak pisałem. Kzdy oszukuje, każdy kręci... jak to Państwo ma wyglądać.

    Ty też kantujesz - konkretnie unikasz kary licząc na brak 'mocy
    przerobowych' służb porządkowych.

    > Uprzedzając Twoje pytanie. Nie kręcę, nie oszukuję, udzielam się
    > społecznie i jakaś cholera zniszczyła mi auto :(

    Jakoś to ostatnie przestało mnie to dziwić...