  • Data: 2011-07-13 20:23:35
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    miodu wrote:

    > Marku, zrozum, chodzi o fakt wciśniecia starszym ludziom,
    > prawdopodobnie nieobeznanym w nowych technologiach takich jak
    > internet, sprzętu za ponad dwukrotność ceny detalicznej na zachodzie.
    > Umiejętność zarządzania majątkiem nijak ma się do braku informacji na
    > temat kupowanego sprzętu, i nie myl tych pojęć.

    umiejętność zarządzania majątkiem polega też na umeijętności weyfikacji
    "atrakcyjnych" ofert przedstawianych przez różnych specjalistów.

    Jak kupuje sprzęt to idę do sklepu lub siadam do komputera jak mi sie coś
    podoba w sklepie to wyciągam komputer i szukam za ile to coś moge kupić w
    sieci i jakei ma opinie.

    Jak cena ze skalepu jest podoba do ceny internetowej to kupuje i tyle jak
    jest znacznie wyższa to zamaiwam w sieci.