  • Data: 2011-07-12 23:32:06
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie - temat dotyczy bUlu synka z powodu machania mu przed nosem bonusem i
    > powodu ubytku kasy rodziców - podczas gdy oni cali zadowoleni (jak sam
    > pisze, sprzęt hula), więc ani myślą zwracać.

    temat dotyczy bolu synka bo rodzice nie wiedzieli, ze mozna inaczej.
    rodzice kupili w emocjach a nie po przemysleniu najlepszej opcji.
    synek nie koniecznie negowal zakup w ogole ale moze chcialby pomoc zrobic to
    optymalnie gdyby mu dano na to szanse a nie postawiono przed faktem.
    rodzice sie ciesza ale synek cierpi nie koniecznie dlatego, ze jakiejs tam
    kasy nie dostanie ale moze dlatego, ze chcialby po prostu dla rodzicow
    dobrze.
    przez takie rozumowanie rodzicow potem dzieci splacają ich dlugi tak jak
    mnie to spotka.
    czy potrafisz to zrozumiec tępa babo?!

    > Wnioskowanie jest tutaj proste.

    tak, dla mnie jest proste. ja wole na prawde robic bledy niz pisac
    bezblednie ale miec taki zryty beret jak Ty.

    --
    pozdrawiam, wromek