eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkuteczność umowy po parafowaniu bez akceptacji zmian przez drugą stronę › Re: Skuteczność umowy po parafowaniu bez akceptacji zmian przez drugą stronę
  • Data: 2015-05-09 02:59:34
    Temat: Re: Skuteczność umowy po parafowaniu bez akceptacji zmian przez drugą stronę
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-08 14:57, a...@g...com pisze:
    > Próbowałam zawrzeć z bankiem umowę o prowadzenie konta. Chęć zawarcia takiej umowy
    zgłosiłam telefonicznie podając moje dane, w tym zaznaczając, że nie jestem
    zainteresowana opcją otrzymywania płatnych wyciągów papierowych. Bank wysłał
    podpisaną przez siebie umowę z zaznaczoną opcją płatnych wyciągów. Opcję zmieniłam,
    zmianę oparafowałam, umowę podpisałam i odesłałam w jednym egzemplarzu.

    > Bank dzwonił, odpowiadałam, że proszę o albo pisemne potwierdzenie akceptacji moich
    zmian, albo nową umowę bez tej opcji. Bank nic takiego nie wysłał.

    > Czy mam traktować tę umowę jako skutecznie zawartą?

    Masz dostęp do swojego konta w banku? To się zaloguj u sama sobie
    oodptaszkuj/zaptaszkuj. Nie potrzeba pism pisać.

    --
    animka