  • Data: 2002-01-02 11:40:07
    Temat: Re: Skup butelek (po browarku ;)
    Od: "Solo" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wiktor <w...@l...americanos.com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a0ultu$o2j$...@k...man.lodz.pl...
    > Witam
    > Słyszałem, że od nowego roku weszły w życie przepisy z których wynika
    > między innymi obowiązek skupowania butelek przez sklepy. Czy moglibyście
    > wskazać mi odpowiednią ustawę, rozporządzenie czy co tam.
    > Dzięki
    > Pozdrawiam
    > --
    Art. 14 ustawy o opakowaniach i odpadach opakowaniowych
    Jednostki handlu detalicznego są obowiązane do przyjmowania zwracanych i na
    wymianę opakowań wielokrotnego użytku po produktach w takich opakowaniach, k
    tóre znajdują się w ich ofercie handlowej.

    Pytanie tylko, czy przyjmować oznacza skupować?
    Pozdrawiam
    Paweł