  • Data: 2024-03-16 01:50:49
    Temat: Re: Skrzynki e-mailowe bez zabezpieczeń
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-03-15, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Na pewno mogła znacznie mniej.
    > Teraz to sam widzisz - motocykl ci ukradli, to sie idzie oglądać
    > monitoringi.
    >
    > No i weźcie pod uwagę, ze to jednak film fabularny.
    > Porucznik przedstawia swoją wersję, przestępca się załamuje.
    > A dowodów jak nie było, tak nadal prawie nie ma.
    >
    > Rzeczywistość w USA zupełnie inna.

    Jakieś dowody najczęściej były. Przestępca się załamywał jak już się
    wkopał. Techniki to były odciski palców, krew po grupie (lub ludzka,
    nieludzka), proste instrumentalne analizy (podobieństwo włókien,
    obecność trucizn). Akurat przy Columbo najbardziej zastanawia
    powszechność stosowania prowokacji.

    Przykładowo, dentysta zabił używając w koronce leku nasercowego. Columbo
    zaaranżował w kostnicy sesję gdzie zrobił przedstawienie polegające na
    tym, że zademonstrował jakoby porcelana koronki po styku z tym lekiem i
    jakimś-tam odczynnikiem dawała silne niebieskie zabarwienie. Podejrzany,
    jak zobaczył tę demonstarację, to wymiękł i się przyznał, mimo, że
    demonstarcja była na koronce przykładowej, nie na przedmiotowym trupie
    (leżącym w szafie chłodni obok). Mam wątpliwości czy to legalne nawet w
    świetle amerykańskiego prawa.

    --
    Marcin