    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skrzynki e-mailowe bez zabezpieczeń
    Date: Tue, 12 Mar 2024 19:51:34 +0100

    > Myślę, że googla bardzo to interesuje. Co oni tam zbierają, to wyłącznie
    > ogranicza prawo i strach przed wtopa. Google nie jest tu świety.
    > Udowodnił to wielokrotnie.

    To trochę nie tak. Normalnie ich nie interesuje co robisz ty (pewnie
    nawet nie jesteś identyfikowany nazwiskiem tylko numerkiem). Ich
    interesuje co robią numerki i jakie są trendy wśród numerków.
    Zainteresuje ich co robi kowalski jak będzie potrzeba - wtedy powiążą
    sobie kowalskiego z numerkiem.

    BTW - konto na fejsbuku czy googlu masz nawet jak nie masz konta na
    fejsbuku czy googlu, tylko bez loginu, ale profilują cie, tylko jesteś
    po prostu numerkiem:P

    BTW2 - Googel profiluje zaskakująco dobrze. Raz do mnie dzwonił ojciec
    czy z nim idę na kręgle z młodym. Następnie zacząłem dostawać reklamy
    kręgli, choć ostatnio na kręglach byłem lata temu. Na początku myślałem
    że złapałem googla na podsłuchiwaniu rozmów. Ale rozwiązanie jest chyba
    prostsze - ojciec szukał i chwilę potem do mnie zadzwonił - google wie
    że ktoś kto do mnie dzwonił chwilę wcześniej szukał kręgli, więc pewnie
    algorytm założył (nie bez podstawy) że właśnie w tej sprawie do mnie
    dzwonił, więc szukamy miejsca na kręgle... Trochę przerażające.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!