  • Data: 2024-03-07 00:32:26
    Temat: Re: Skrzynki e-mailowe bez zabezpieczeń
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.03.2024 o 00:24, io pisze:

    > No ale może akceptowałeś na tych portalach, że się dzielą danymi.

    Zapewne, ale nie w tym rzecz. Wcześniej nie słyszałem o takiej firmie i
    jej reklama miałaby sens. Usłyszał bym. Może skorzystał z usług. Ale
    skoro sam szukałem o niej informacji, to znakiem tego szukałem i zapewne
    znalazłem to, czego szukałem. Jaki sens jest mi podsuwać ich reklamę?

    Liczne reklamy ROSSMAN skutkują tym, że raczej do nich nie pójdę. ja
    wiem, gdzie są ich sklepy. Reklama mi zbędna. mam również świadomość, że
    za te reklamy płaca klienci sklepu, czyli jeśli pójdę do tego sklepu, to
    i ja zapłacę za coś, co mi pierdylion razy "przeszkadza".
    --
    (~) Robert Tomasik