  • Data: 2007-06-14 09:02:34
    Temat: Re: Skrajne sposoby firmy windykacyjnej
    Od: Pawe Marcisz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Cze, 09:43, Liwiusz <l...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie rozumiem. "taj skierowanie oferty w a nie do klientów spó ki" -
    > moz.esz napisac' troche; jas'niej?
    >
    > Wierzyciel ma prawo skierowac' oferte; sprzedaz.y, podaja;c dane osobowe
    > d?uz.nika. Wys?anie oferty do klientów d?uz.nika jest o tyle celowe, z.e
    > moga; byc' zainteresowani zakupem tego d?ugu w celu potra;cenia. Jest to
    > zgodne z prawem.

    Przeciez nie moga dokonac potracenia dlugow wobec spolki z o.o. z
    wierzytelnosciami wobec wspolnika. Przeczytaj jeszcze raz wyjsciowy
    post: oni nie kieruja oferty do klientow dluznika, co byloby sensowne,
    tylko do klientow spolki z o.o., ktorej dluznik jest udzia owcem (i
    czlonkiem zarzadu). Wierzyciele wspolnika (ani wierzyciele czlonka
    zarzadu) nie sa wierzycielami spolki.

    Spolka z o.o. jest odr bn osob prawn . Proba wymuszenia na niej
    splaty cudzych dlugow przez zagrozenie jej renomie to swego rodzaju
    szantaz. Nie uwazasz, e wyczerpuje to dyspozycj art 3 ust. 1 ustawy
    o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji? Wtedy mozna by wytoczyc
    powodztwo z zadaniem zaniechania zagrazania interesowi spolki.

    PS Pisze bez polskich liter, bo jak widze, nie dosc, ze moje sie nie
    wyswietlaja, to jeszcze innych psuje. Dziwne, moze ktos wie, o co
    chodzi? Pisze z przegladarki, via Google, nigdy nie mialem z tym
    klopotow...