    From: Yoghurt <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skradziony projekt graficzny
    Date: Sat, 9 Sep 2006 18:12:29 +0200
    <1w005x3xp3b7u$.50m6kbfkz144.dlg@40tude.net> <eduno8$gc5$1@news.onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Sep 2006 17:48:14 +0200, F.T. wypocil(a):

    > Użytkownik "Yoghurt" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pisales cos ze gosciu chce zrbic reszte u kogos innego
    > podsun mu kogos swojego z dyktafonem i ten ktos niech sprobuje wyciagnac
    > odpowiednie nagranie

    nie wiem od ktorej strony moglbym sie do niego dostac i jak ten moj
    ustawiony czlowiek moglby do goscia podejsc - wiadomo ze gosc szuka kogos
    do tej roboty, a nie jest ona klarowna dla wiekszosci normalnych ludzi,
    poniewaz ten "pracownik"/firma musi jakos gwizdnac mi te prawa autorskie
    (to nietypowe zlecenie) wiec raczej trudno mu bedzie podstawic kogos komu
    nie ma podstaw ufac. Mozna mu sprobowac wyslac oferte fikcyjnej firmy ktora
    zajmuje sie tego typu projektami i ewentualnym "ozywianiem" do postaci www
    takich projektow. Moze naiwny zadzwoni...

    Pozdrawiam
    Yoghurt