  • 1. Data: 2005-08-18 17:11:03
    Temat: Re: Sklepikarz spuszcza mi powietrze z kol. Co robic?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 18 Aug 2005 07:13:43 +0000 (UTC), "Marek B."
    <marek@NO_SPAM-bratek.ogr.ar.krakow.pl> wrote:

    >Zdarzylo sie to juz 2 razy. Za drugim powiedzialem mu pare niemilych slow.
    >Ale chcialbym jakos problem rozwiazac, bo jest to niedopuszczalne, zeby jakis
    >baran mi powietrze spuszczal.
    >Prosze o rady, tak zgodne z prawem, jak i bardziej ludzkie :)

    złam mu zapałkę w zamku. Jak kiedyś rano nie otworzy sklepu, to
    zobaczy jak to miło nie móc dysponować swoją własnością.
    Ale najpierw odpowiedz sobie na pytanie: czy warto prowadzić do
    eskalacji agresji?
    Może udokumentuj spuszczanie powietrza i przyjdź do gościa z
    rachunkiem za taxi?
    --
    Jarek Andrzejewski
    Łódź, peugeot 306, 1360ccm, 75KM, srebrzysty, oklejony