    From: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Składany komputer, zniesławienie - pomówienie
    Date: Thu, 09 Sep 2004 16:22:44 +0200
    Sender: m...@o...pl@mbk.cofund.org.pl

    pst135 wrote:

    > To nie jest takie glupie :-) a nawet bardzo rozsadne. Dziabel w tym, ze
    > to ja bym wskazal serwis, a co za tym dalej idzie, bardzo mozliwe, ze
    > ona by stwierdziala, ze to moj znajomy i robi to dla mnie.

    Nie - to by było zbyt pięknie, niestety :-(
    Dlatego napisałem o koszcie 50-100zł - trzeba *ją* spytać do której firmy ma
    zaufanie; (nie śmiać mi się proszę!) Optimus? To jedziemy do autoryzowanego
    serwisu Optimusa; NTT? Proszę bardzo - A.S. NTT. Vobis? To do Vobisa... W
    IBM raczej nie zrobią niestety :-( Serwis mniej popularnej marki zrobiłby
    znacznie taniej...

    Skoro piszesz o awariach z powodu kurzu - w opinii powinna znaleźć się
    informacja nt użytkowania sprzętu zgodnie z warunkami do jakich jest
    przeznaczony - tj. warunków domowych. Jeśli występuje w okolicy nadmierne
    pylenie/kurzenie stosuje się specjalne obudowy (zresztą co Ci będę
    tłumaczył ;-)). W każdym razie solidny serwis zauważy, że sprzęt był
    użytkowany niezgodnie z przeznaczeniem tj. w warunkach wymagających
    specjalnego zabezpieczenia przeciwpyłowego.

    > BTW. Szkoda, ze nie ma "prawa jazdy" na komputery, ale pewnie i to by nic
    > nie dalo.

    Była taka idea AFAIR - ale jako dobrowolna - padła...

    --
    pozdrawiam;
    Michał Kwiatkowski