eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkładany komputer, zniesławienie - pomówienie › Re: Składany komputer, zniesławienie - pomówienie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Składany komputer, zniesławienie - pomówienie
    Date: Thu, 09 Sep 2004 15:15:51 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 27
    Sender: m...@o...pl@mbk.cofund.org.pl
    Message-ID: <chplc9$qg8$1@news.onet.pl>
    References: <chp8em$9cd$1@atlantis.news.tpi.pl> <chp9nl$99i$1@shodan.interia.pl>
    <chpbqm$69q$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> <chph70$p0n$3@atlantis.news.tpi.pl>
    Reply-To: m...@p...odspamiacz.com
    NNTP-Posting-Host: mbk.cofund.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: news.onet.pl 1094736073 27144 194.181.127.9 (9 Sep 2004 13:21:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Sep 2004 13:21:13 GMT
    User-Agent: KNode/0.7.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:239506
    [ ukryj nagłówki ]

    tinkywinky wrote:

    > Szkopuł w tym, że szanowna sąsiadka nie wspominała o zwrocie gotówki,
    > tylko cały czas chce nam udowodnić, że części były stare.

    Tu się wtrącę jako ex - serwis komputerowy;

    Proponuję dać babie "ostatnią szansę". Skoro twierdzi, że to są części z 98r
    - proszę bardzo. Niech to NAPISZE i wraz z komputerem i owym PISEMNYM
    zarzutem udajcie się komisyjnie do niezależnego serwisu komputerowego,
    gdzie zostanie wykonana ekspertyza sprzętu (jeśli Warszawa - mogę wskazać
    kilka rzetelnych). W serwisie należy poprosić o wykonanie pisemnej opinii
    technicznej, której koszty (w granicach 50-100zł, nie więcej) pokryje
    osoba, która nie ma racji - czyli na 100% - ona. To, że "przegrany" pokrywa
    koszty opinii technicznej, powinno być zawarte w piśmie. Można obwarować
    umowę zastrzeżeniem, że w wypadku gdy ona nie ma racji - odstępuje od
    wszelkich roszczeń, gdy Wy - zabieracie sprzęt i zwracacie pieniądze.

    IMO to powinno załatwić sprawę.

    BTW; serwisu już nie prowadzę - za wiele zdrowia kosztowało mnie użeranie
    się z idiotami; doszedłem do wniosku że zdrowie jest cenniejsze do
    dodatkowych przychodów z DG - więc zlikwidowałem firmę.

    --
    pozdrawiam;
    Michał Kwiatkowski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1