    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Składany komputer, zniesławienie - pomówienie
    Date: Thu, 09 Sep 2004 14:24:32 +0200

    Artur Ch. pisze:

    > No to co napisał Dark?

    Ze po 7 dniach... i to jest BZDURA..
    Poczytajordynacje podatkowa.

    Konsument ma prawo do faktury znazcnie dluzej, termin 7 dni jest
    na wystawienei faktury wtedy gdy WYMAGANE jest wystawienei faktury.

    Idz np do Castoramy, mila pani powie Ci
    7 dni dla firm, 3 miesiace dla konsumentow...

    Castorama niejest jak wiadomo od stanowienia prawa lecz od jegostosowania,
    ale jak juz przestaniesz sie tarzac ze smiechu poczytaj
    ordynacje podatkowa..

    No chyba, ze chcesz interwencje UKS..

    > ROTFL
    > Bardzo Cię proszę sprzedaj mi komputer w aktualnie średniej konfuguracji w
    > miesiącu wrzesień a ja Ci za rok prawie zrobię awanturkę a Ty mi oddasz
    > kase którą Ci zapłaciłem ..............
    >
    > Business is businness made by B.Sz.

    Biznes nie tylko na tym polega, by sprzedac z zyskiem.
    Czasem warto "dla swietego spokju" uznac reklamacje (szkoda zdrowia).
    Moj znajomy np kiedys nieuznal i mial US PICH i SAD.

    W sumie bylby "do przodu", gdyby oddal gosciowi pieniadze i poprosil
    grzecznie, by kupowal gdzie indziej.

    Jesli chodzi o konfiguracje..
    Gdybym JA mial sasiadowi tanio niezly komputer zlozyc
    (powtarzam TANI - bo go nie stac) to bym mu ASROCK'a jakiegos
    albo tani ECS z Athlonem 2000+ zamontowal..
    policz ile stracil na wartosci ten sprzet przez ten czas...

    Sady sa baardzo dobre, ale dla adwokatow..
    czasem stracony czas jest cenniejszy..

    > Congratulions

    > W konfiguracji sprzed roku.................. :D

    Oczywiscie.

    Athlon 200+ do dzis jest niezlym prezentem..
    Ostatnio dalem w prezencie Celeron 500 na ECS
    GF 2
    i spisuje sie wystarczajaco i obdarowany jest bardzo zadowolony.
    Oglada sobie filmy i smiga po internecie.

    To co teraz redaguje ten tekst to tez
    K7SBX a Athlonkiem 2000+ GF2 i dysk sprzed 5 lat...
    niemam zastrzezen...

    > Oddasz co do złotówki?

    Czasem warto.

    > Kto straci to straci - na pewno nie ten co sprzedawał komputer -
    > przynajmniej z tego co napisała tinkywinky.

    Jak mowila mila Pani z US "kazdy odpowiada za siebie"

    Mozna robic kolo ...piiii... sasiadom,
    mozna sie sadzic, wyzywac...

    ale mozna powiedziec..
    Nie macie racji, ale dla mie dobre imie firmy
    to wieksza wartosc niz ten 1 000 PLN...

    ale nie kupujcie wiecej u mnie...

    Boguslaw