  • 21. Data: 2003-04-20 19:54:28
    Temat: Re: Skazane marzenia !!!
    Od: "mithos" <m...@d...pl>

    > W więzieniach i tak jest zbytni luksus.

    A byles w jakims czy mowisz tak na podstawie tego co "ludzie gadaja" ?

  • 22. Data: 2003-04-20 20:59:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Przyznaję rację z jednym zastrzeżeniem. ten gość nie został skazany, tylko
    tymczasowo aresztowany. Chwilowo, choć to pewnie mało prawdopodobne, nie
    wiadomo, czy nie zostanie uniewinniony. Uważam, że Twoje uwagi są jak
    najbardziej uzasadnione w stosunku do więzień. Polemizowałbym z aresztami
    śledczymi, gdzie może się znaleźć niewinna osoba.

  • 23. Data: 2003-04-20 21:26:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie mogę zaręczyć, że gdzieś w Polsce nie ma policjantów-idiotów. Ale
    przykład o tyle nieadekwatny, że o ile Twojego kolegę namawiało pewnie kilku
    zainteresowanych premią gliniarzy, o tyle w wypadku tymczasowego
    aresztowania, to musiałaby to być zmowa kilku policjantów, prokuratora i co
    najmniej dwóch różnych sędziów. Nie jest to oczywiście niemożliwe, ale
    przyznasz, że wysoce mało prawdopodobne. Nawet w Polsce.

  • 24. Data: 2003-04-21 10:24:58
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <b7v3bm$loh$1@inews.gazeta.pl> Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > najmniej dwóch różnych sędziów. Nie jest to oczywiście niemożliwe, ale
    > przyznasz, że wysoce mało prawdopodobne. Nawet w Polsce.
    zaraz zmowa. Pomysl, kto od kogo zalezy, za co mu placa, kiedy otrzyma
    premie, a kiedy nie. Co by sie stalo z sedzia, ktory by uczciwie oddalal
    oskarzenia w _kazdym_ przypadku braku dowodow.
    pozdrawiam Andrzej
    ps. odp. nie mial by na chleb

  • 25. Data: 2003-04-21 11:33:41
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    andrzej wrote:
> [...]
    > premie, a kiedy nie. Co by sie stalo z sedzia, ktory by uczciwie oddalal
    > oskarzenia w _kazdym_ przypadku braku dowodow.

    A niby jak miałoby do tego dojść? Jaką premię - od skazania? ;)

    KG

  • 26. Data: 2003-04-21 12:47:35
    Od: "mithos" <m...@d...pl>

    > ps. odp. nie mial by na chleb

    Z tego wynika ze im wiecej sedzia wyda wyrokow skazujacych tym wiecej
    zarobi?

    lol

  • 27. Data: 2003-04-21 15:36:40
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <3...@p...onet.pl> Kamil Gołaszewski napisał(a):
    > A niby jak miałoby do tego dojść? Jaką premię - od skazania? ;)
    :)
    przeciez to "nieomal" jawne. Czy takiemu sedziemu oplaca sie "walczyc" z
    prezesem, a prezesowi..., no z kim? :). Maja byc wyniki wiec sie je
    produkuje, a nie obciaza Panstwo odszkodowaniami za niesluszne
    aresztowanie.
    pozdrawiam Andrzej

  • 28. Data: 2003-04-21 19:29:43
    Od: "Tami" <l...@t...net>

    To prawda w wiezieniach znajduja sie osoby juz z wyrokami, natomiast do
    aresztow trafiaja osoby co do których toczy sie postepowanie albo stosuje
    sie areszt jako srodek tymczasowy w celu wyjasnienia sprawy. Na prawde
    trafiaja tam rozni ludzie a ta trafnosc znalezienia sie tam zalezy
    najczesciej od sedziego.Jesli ten sie uprze,to nawet prokurator nic nie
    wskura . Tak bywa. A co powiecie,ze w areszcie znajduja sie nawet
    osoby,które nie płaciły za gaz? Znam takie przypadki. I na podstawie wielu
    podobnych przypadków,smiem twierdzic,ze nasze prawe ma dziury a sedziowie to
    najczesciej teoretycy albo przkupni idioci!

    Tami.

  • 29. Data: 2003-04-21 19:39:38
    Od: "Tami" <l...@t...net>

    Czyzby trafił sie znawca tematu? Kazdy potrafi tylko glupio gadac i
    teoretyzowac ! I Ty własnie to robisz ! Ciekawe co sam bys zrobił,gdyby Ci
    zapuszkowali dla kaprysu czy daniu nauczki? Pewnie zesrałbys sie w gacie
    widzac uroki aresztu sledczego !!!

  • 30. Data: 2003-04-21 19:44:09
    Od: "Tami" <l...@t...net>

    Zeby tak bezmyslnie gadac trzeba najpierw odwiedzic i wiezienie i areszt !
    To chyba dziwne, bo ja spotkalam wielu aresztantów,którzy przyznawali sie do
    swoich przestepstw ? Czyzby byli z Marsa ? Chyba powinni byc wg tego co
    sugerujesz !